expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 17 września 2017

Recenzja o produktach firmy Jamar


Ostatnio w ramach współpracy z firmą Jamar dostałam do przetestowania wspaniałe produkty wraz z ekologiczną torbą na zakupy. Torba jest bardzo pojemna i wytrzymała, ma bardzo fajne nadruki w formie warzyw oraz logo firmy Jamar. W 100 % jest z bawełny bez domieszki sztucznych dodatków, spokojnie możemy ja prać w pralce lub ręcznie. Na pewno będzie mi długo służyć, już dziś zabrałam ją na zakupy, od tej pory będzie moją ulubioną torbą. Jestem zwolenniczką toreb wielorazowego użytku, nie przepadam za foliowymi torbami a niestety mamy ich wszędzie bardzo dużo. Foliowe opakowania są szkodliwe dla środowiska i długo się rozkładają. Tak wiec polecam Wam torby wielorazowego użytku, chrońmy nasze środowisko przed szkodliwymi substancjami. Firmę Jamar bardzo sobie cenie, większą część swoich produktów ma zapakowane w szklanych słoiczkach lub butelkach, pamiętam jak byłam dzieckiem i w sklepach wszystko było w szklanych opakowaniach i pakowane w papier, bardzo mi się to podobało. Mam nadzieję że te czasy do nas wrócą i wyprą szkodliwy plastik.


                    
                          Zapraszam na stronę Jamar- klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz